Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Kastamonu Valiliği
Kastamonu Valiliği
Kastamonu Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi MİA Vekalet ve Nöbet Durumları Görev Yapmış Valiler Kurumsal Kimlik İmza Yetkileri Yönergesi Kolluk Gözetim Bürosu İl Hıfzısıhha Kurulu Kararları
  • KASTAMONU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri İnsan Hakları Arabuluculuk Komisyonu Etik Komisyonu Yatırım Programları Evrak İmza Takip Kastabil
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Valilik Kararları İnsansız Hava Araçları Mesai Saatleri
  • İLETİŞİM
°C
22
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Aydın ERGÜN
        • Hakan KUBALI
        • Ahmet ATILKAN
        • Çetin KILINÇ
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare Ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama Ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
    • Tarihçe
    • İl Protokol Listesi
    • MİA Vekalet ve Nöbet Durumları
    • Görev Yapmış Valiler
    • Kurumsal Kimlik
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kolluk Gözetim Bürosu
    • İl Hıfzısıhha Kurulu Kararları
  • KASTAMONU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • İnsan Hakları
    • Arabuluculuk Komisyonu
    • Etik Komisyonu
    • Yatırım Programları
    • Evrak İmza Takip
    • Kastabil
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Valilik Kararları
    • İnsansız Hava Araçları
    • Mesai Saatleri
  • İLETİŞİM
 

Vali Karadeniz Gazetecilerle Buluştu

10.01.2020
Valimiz Sayın Yaşar Karadeniz,”10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü” münasebetiyle düzenlenen programda İlimizde görev yapan basın mensupları ile buluştu. 
 
Kastamonu Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Mustafa Balcı tarafından yapılan çalışmalar ve faaliyetler hakkında Vali Karadeniz’e bilgi verilen programa ayrıca Milletvekilleri Hakkı Köylü, Metin Çelik, Hasan Baltacı, Garnizon Komutan Vekili Yarbay Özgür Yavuz, Belediye Başkanı Op. Dr. Rahmi Galip Vidinlioğlu eşlik etti. 

Bugün bizim günümüz, çalışanların günü diyen Vali Karadeniz; “10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününüzü tebrik ediyorum. Bugün bizim günümüz, çalışanların günü. İdarecilerde çalışandır ister özel sektörde olsun ister kamuda olsun. Yaptığımız işler her zaman için kamunun önünde olan işlerdir. Sizlerde gazeteciler olarak kamunun önünde olan bu işlerle ilgili kendi değerlendirmelerinizi aldığınız haberlerden vatandaşlarımızın haberdar olmasını sağlıyorsunuz. Bu anlamda yaptığımız işlerde her zaman için devamlı bir irtibat var. Bu irtibat ne kadar sağlıklı olursa, orada daha fazla hizmet yapmanın da önü açılmaktadır. Bazen bize intikal etmeyen, bizim göremediğimiz hususları sizler farkettiğinizde, yazdığınızda paylaşmış olduğunuz bilgi ve diğer veri bilgileri ile birleştiğinde bizlerin yeni şeyler yapmasına, yeni fikirler oluşmasını sağlamakta. Yerel basının ekonomik anlamda istenen güce sahip olmaması buda çalışanlarını da bir ölçüde olumsuz etkilediği konusu hepimizin farkında olduğu bir konudur. Mesai mefhumu olmaksızın çalışma, sanıyorum 10 Ocağı ona göre ayarlamışlar İdareciler ile Gazetecileri. Çalışma mefhumu olmayanları aynı günde günlerini kutlasınlar diye bununla ilgili bizim üzerimize düşen neyse onu yapmak görevimiz. Basın desteklenmeli sizlerle o konuda hemfikirim. Birkaç tane amacım vardı bu amaçlardan birisi basına yönelik maddi desteğin daha düzgün bir şekilde sağlanmasıydı ama diğer amacı şuydu birincisi kamu ihale kanunda açık hüküm var kanun sırf doğrudan temin yoluyla yapılması için limit aşımından kurtulmak için bir iş parçalara ayrılamaz diyor. Dolayısıyla bunu ayırmak kanunla da yasaklanmış bir konu, bunu kamu kurum ve kuruluşlarına hatırlatmış olduk. Bir başka konu açık ihaleler her zaman için bizim tercih ettiğimiz yöntemdir. Çünkü kamu ihale kanununda yer alan rekabet amacı bütün ihalelerde bizim ana hedefimizdi ancak çok istisnai durumlar söz konusu olursa o da yine kanunda sayılan hususlardır. O zaman belki doğrudan temin ve pazarlık usulü gibi yöntemler denenebilir bu yapıldığında da yine prensibimiz işi çabuk yapacak dahi olsa o yarışmacı özelliğinin mutlaka o sürece dahil edilmesidir. Rekabetin dahil edilmesidir çünkü kamunun menfaati ondadır. Şu sıralar yapılan ihalelere yirmişer, otuzar firma giriyor bu bizler için sevindirici bir durum. Çünkü ona göre rekabet oluşuyor, ona göre bizim istediğimiz kalitedeki işi en düşük fiyata yaptırma şansımız doğuyor. Ancak şunu da belirtmeliyim ki gazetelerin finansmanı açısından basınımız kamu dışı gelirlerini de arttırmak, geliştirmek zorunda. Bu zaten birçok yönden gerekli. Kendi imkânlarımızla da neler yapmalıyız neleri geliştirmeliyiz bunun üzerinde durmamız lazım. Her şeyden önce devlet desteği mutlaka şart ama bu destek yanında ana ilke, ana prensip onun dışındaki gelirlerimizi arttırmaya yönelik çabalar olmalıdır. Bunun içinde özellikle dünyada ki dijital platformlardaki gelişmelere ayak uydurmamız çok önemli. Yazılı basın gittikçe daralıyor, daralacaktır da görüntü öyle. Bizim için yazılı basının temel özelliği. Orada okuduğumuz bilgiler büyük ölçüde çok daha sağlıklı ve çok daha doğru dijital platforma göre. Belki dijital platformda da buna yönelik düzenlemeler yapılırsa. Oradan elde edilecek reklam gelirleri sadece Kastamonu ile de sınırlı kalmıyor eğer o platformda kendimizi geliştirirsek ben inanıyorum hem devletimizin ve kamunun vereceği desteklerle, hemde bu bahsettiğim teknolojik gelişmelere ayak uydurma konusunda göstereceğimiz gelişimle bugün bahsettiğimiz olumsuzlukların iyiye gideceğine inanıyorum en azından bu doğrultuda hep birlikte hareket etmemiz gerektiğini düşünüyorum.” şeklinde konuştu.
 
KASTAMONU VALİLİĞİ / BASIN 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • İlan Portalı
Cebrail Mah. 10 Aralık Cad. No : 24/1 Kastamonu/Türkiye
+90 (366) 214 11 22 (Santral)
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız